miercuri, 29 februarie 2012

Pentru tine,prietene

Timpul…este arma cu care universul lupta impotriva noastra…tot timpul dam vina pe timp..nu avem destul timp sa citim,sa vedem filme,sa mergem la teatru…mai pe scurt nu avem timp sa traim.
Tot timpul este un impediment pentru a ne vedea cu unii oameni care ne sunt atat de dragi,dar nu le spunem niciodata acest lucru deoarece consideram ca “mai este destul”…dar nu este.
Mi-as dori sa te vad mai des,sa stam sa povestim pana tarziu…sa discutam despre toate nimicurile de zi cu zi si sa ne dezvaluim cele mai intense dorinte,visuri,temeri….sa ne cunoastem mai bine,desi ne stim de atata vreme,ne cunoastem prea putin.Si este pacat.Desi continui sa ma surprinzi de fiecare data cand te vad prin zambetul,optimismul..energia ta…toate lucrurile care te caracterizeaza si te fac sa fii tu..sa fii special printre cei din jurul tau…ti-as recunoaste rasul dintr-o mie de persoane care rad in acelasi timp…pentru ca esti unic!!!Si imi esti drag…atat de drag incat esti printre gandurile mele atunci cand imi este greu si fara ca tu sa stii,sau fara ca eu sa iti fi spus vreodata,imi inseninezi ziua fara sa fii in preajma mea..pentru ca ma gandesc la tine chiar daca nu te sun,sau nu te contactez…
Si ma bucur ca te-am cunoscut…chiar daca probabil este unul dintre cele mai stupide,dar amuzante in acelasi timp,moduri de a cunoaste o persoanaJ
Promit ca pe viitor sa imi fac timp sa ne vedem…chiar daca programul nostru nu se leaga…am sa imi fac timp..si am sa te sun mai des..si am sa iti trimit mesaje vesele si am sa te numesc “floricica”.Pentru ca asta esti:o florica zambareata si colorata care infrumuseteaza societatea sobra in care traim.Tu esti genul de persoana care imparte numai zambete si ganduri bune tot timpul,chiar si atunci cand viata nu este atat de colorata cum ai merita sa fie..si in momentele alea sper is imi doresc sa ma suni,sa te pot ajuta si sa iti fiu alaturi asa cum si tu o faci…

Ma bucur ca te-am cunoscut …si sper sa te cunosc si peste 1000 de ani de acum inainte pentru ca imi esti drag si tin la tine…asta este pentru tine,prietenul meu drag.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu